Rood-Wit E1

Datum Tijd Thuis Uit Scheidsrechter Einduitslag
21-03-2015 11:00 Rood-Wit E1 Cluzona E1 Nispen, Ko van 1-3

Wederom benedenmaats

Zaterdag 21 maart, de ploeg uit Wouw waar we de 1e wedstrijd tegen gespeeld hebben komt op bezoek. Onze vaste scheidsrechter (opa) Ko heeft zich afgemeld en we zijn blij dat Merijn van Eekelen de fluit ter hand neemt, Merijn bij deze nogmaals dankt hievoor. De uitwedstrijd werd succesvol afgesloten. Toen wisten we een achterstand van 2-0 recht te zetten. Hoe zou deze match verlopen? Na het niet al de beste spel en verlies van vorige week hebben we weer wat goed te maken. We starten goed, de 1e kleine kans is voor de Rood Witjes, maar Rick zijn inzet treft helaas geen goal. Hierna neemt Cluzona het initiatief en het wordt 0-1 voor de mannen uit Wouw. Door het slechte spel verdubbeld de Wouwse formatie hun voorsprong. Het lijkt hetzelfde scenario te worden als de uitwedstrijd, ook toen kwamen we met 2-0 achter. Er is echter wel een verschil met de wedstrijd op 21 februari, toen speelde we gewoon goed en sterk, toen was er het vertrouwen om terug te komen. Vandaag speelt bijna iedereen ondermaats en is er niemand die opstaat om het verschil te maken of die er een schepje bovenop doet. Door het slechte spel en inzet krijgen we ook nog een 3e goal voor rust tegen. Na de rust krijgen wel meer kansen, maar blijft het spel slecht, we raken een keer het aluminium en Rick scoort de eerste en zoals later blijkt onze enige goal. Vandaag dus weer geen overwinning en dat de punten mee naar Wouw gaan is geen schande de ploeg was vandaag de sterkste, alleen met iets meer inzet en discipline hadden we tevreden terug kunnen kijken en had misschien zelfs de uitslag anders uit kunnen vallen. Door dit ondermaatse spel en inzet vandaag de 2e nederlaag op rij. We zitten in een klein dipje kun je wel zeggen. De omkeer maken wordt lastig, de volgende wedstrijd is een uitwedstrijd tegen koploper Klundert. Met een overwinning kunnen we de competitie weer een beetje spannend maken, maar gezien de huidige vorm en de sterke tegenstander is ook een punt welkom. We hebben ze nog niet gezien de witte zakdoekjes op sportpark De Gagelrijzen, maar Willebrorders zijn kritisch en hebben Spaans bloed, maar ik geloof zeker dat onze jongens zich gaan herpakken en dat zij deze competitie als een waardig E1 gaan afsluiten.
Door: Antoine Verlaar , 23-03-2015 00:00

RKSV Rood-Wit W - Sportpark De Gagelrijzen, Emmastraat 84-86, 4711 AV St. Willebrord - Tel. +31165384307

Banknummer NL28RABO0148617034 - KVKnummer 40280063 - BTWnummer  NL002595072B01