20-09-2014 11:00 Rood-Wit E1 Hoeven E1 3-4

Weer meer verdiend ...

Na het onterechte puntverlies tegen Alliance stond vandaag een thuiswedstrijd op het program. De buren van over de bult kwamen op bezoek. Dhoeven E1 zal de tegenstander zijn. We weten nog van vorig seizoen dat we als E2 werden uitgeschakeld voor de beker door het E1 van deze vereniging. Hoe zal deze wedstrijd verlopen, dit is een nieuw seizoen??? De aanloop begon niet goed. Spits Tim ging naar een babyborrel en kwam door een schommelaccident met een gebroken arm uit het ziekenhuis en zal hierdoor een groot aantal wedstrijden niet meer inzetbaar zijn. Wij wensen hem veel beterschap langs deze weg. Met nog 8 fitte spelers kregen we de vraag of er niet 1 van ons mee wilde doen bij de D2, iets wat in onze ogen helaas niet kon en wat achteraf een zeer goede beslissing leek. Vlak voor verzameling kregen te horen dat Rick te ziek, zwak en misselijk was om mee te spelen, waardoor we nog maar met 7 waren. Zie zo snel maar weer eens een speler te vinden. Gelukkig vonden we die in het F1. Romano wilde heel graag meedoen. Zo konden we gelukkig met 8 en dus een wissel aan de warming up beginnen. Nu de wedstrijd. Ondanks deze moeizame aanloop beginnen we ijzersterk, We zijn brutaal, hebben balbezit, het 1e gevaar is ook van Rood Wit uit een knappe steekpass van Christian schiet Dylan net over. Op dit moment zijn we de bovenliggende partij en even later zorgt Tom voor de verdiende 1-0. We krijgen ook tegen aanvallen te verwerken maar onze achterhoede Miilan, Zane, Miko en keeper Dennis zijn alert. Uit een mooie pass van Milan weet Dylan knap de marge te verdubbelen. Waar we op een spaarzame kansen na van Hoeven onze voorsprong moeten vergroten, wordt deze kleiner. De 2e helft wordt Hoeven beter en moet Dennis regelmatig tot het uiterste gaan. Nadat Hoeven de 2 -2 scoort, maakt Tom er weer een voorspring van. De mooiste goal v/d dag komt echter van een Hoevense voet een verdediger verschalkt Dennis met een bekeken schot. We willen nog wel maar we zijn op en worden dan ook niet echt meer gevaarlijk. Met het laatste fluitje wordt er een wedstrijd beƫindigd waar we de 1e helft beter waren er ruim afstand hadden moeten nemen, was Hoeven de 2e helft de bovenliggende partij Gezien het hele wedstrijdbeeld hadden we wederom een puntje verdiend maar hebben we dit niet gekregen. Dennis, Milan, Zane, Miko, Christian, Dylan en Tom jullie hebben je best gedaan. Speciale dank voor Romano van F1 die ons team versterkt heeft en Tim die als 12e man z'n team heeft gesteund. Boys volgende week weer nieuwe kansen een sterk team uit de Bloemencorso wacht voor ons.
Door: Antoine Verlaar , 20-09-2014 00:00